Motionister

Sæsonen 2023/2024

Sæsonen begynder den 07. august 2023.

Husk at få booket Jeres bane fra sidste sæson. Vi har "for" reserveret jeres banetid fra sidste sæson, så det er vigtigt, at I vender tilbage på vbk@pc.dk hvis I har ændringer til hvilken bane I spiller på og ikke mindst hvem og hvor mange I spiller på hver bane.

Vi skal gøre opmærksom på, at alle spillere i VBK skal registreres, da vi skal meddele Viborg kommune, Badminton Danmark samt DGI, hvor mange spillere vi har i klubben.

Vi håber, at I får en fornøjelig sæson.

NYHED

Bevæg dig for livet med badminton

60+ badminton i Viborg Badminton Klub

To gratis prøvetimer!

Informationsmøde 22. august 2019 kl. 20.00.

International forskning viser, at netop badminton giver markante sundhedsmæssige fordele og forlænger levetiden hos spillerne i væsentlig grad.

Mange i 60+ målgruppen har i stigende grad fokus på sund livsstil og fysisk aktivitet og i Viborg Badminton

Klub får vi efterspørgsel på motionstilbud, der er tilpasset netop dette behov kombineret med efterfølgende hyggeligt samvær.

Det er noget af det, vi nu prøver at efterleve i Viborg Badminton Klub.

Badminton kombinerer motion med fællesskab og gode oplevelser og er særligt velegnet til 60+ målgruppen. Alle kan få noget ud at spille uanset fysik så længe modstanderen spiller på samme niveau.

Er du 60+ og har du lyst til at deltage i en kombination af god motion og hyggeligt fællesskab og også mulighed for turnering, så er 60+ badminton i Viborg Badminton Klub måske noget for dig.

Fra sæsonen 2019-20 med start 29. august spiller vi 60+ badminton hver torsdag formiddag fra kl. 10-12,hvor man frit kan komme og gå, som det passer én bedst. Efterfølgende er der mulighed for at nyde en kop kaffe/the/chokolade eller andet i vores hyggelige klublokale og få sig en god snak eller måske et slag kort.

I den forbindelse inviterer Viborg Badminton Klub til informationsmøde for interesserede

torsdag den 22. august 2019 kl. 20.00 i VBK’s klublokale.

Her kan du også høre mere om den gode pris og fordelene ved at spille badminton i Viborg Badminton Klub og hvad vi som klub kan tilbyde 60+ badmintonspillere.

Viborg Badminton Klub holder til i badmintonhallen, hal 3, Overdamsvej 4, 8800 Viborg.

Mød bare op torsdag den 22. august kl. 20.00 og/eller kontakt os på

Mail: vbk@pc.dk, Mobil: 21 54 49 98.

Vi ses til 60+ fjerbold i Viborg Badminton Klub