StævneINFO 2023-2024

Som led i at spille badminton er det både skægt og udfordrende at deltage i stævner.

VBK vil gerne opfordre jer til at deltage i stævner, da det er rigtig godt at møde andre spillere end dem, man plejer at spille med til daglig.

Oprettelse som bruger i www.badmintonplayer.dk

For at kunne deltage i stævner skal man som spiller oprettes som bruger på www.badmintonplayer.dk. Det er gratis at blive oprettet.

På forsiden af www.badmintonplayer.dk skal man blot tilmelde sig med navn og e-mail og efterfølgende bl.a. indtaste fødselsdato og hvilken klub, man spiller i. Herefter kan man tilmelde sig stævner og man kan også se, hvor man er rangeret og følge de point, man eventuelt får til stævnerne.

Find  åbne stævner

For at finde et stævne skal man på www.badmintonplayer.dk klikke på ”Tilmeld dig” – kræves at man er logget ind og følg anvisningen.

Herefter kan man se, hvor, hvornår og i hvilke kategorier der afvikles stævner i både BD og DGI regi. Det er også her, I tilmelder jer.

I skal vælge række dvs. E (Elite rækken), M (Mesterrække), A, B, C eller D (D = begynder), og I skal vælge årgang (U9, U11, U13 osv.) og efterfølgende, hvad I stiller op i – single eller double eller begge dele. Vælg makker eller X-makker ved doubletilmelding.

Når man har valgt / udfyldt det nødvendige, bliver man sendt videre til betaling.

Betaling/Refusion

Man betaler selv egen deltagelse, når man melder sig til.

OBS! I Der vil ikke blive givet stævnerefusion.

Stævner på hjemmebane

Deltagelse i stævner på hjemmebane i Viborg Badminton Klub giver klubben et tilskud for spillere, der er medlem af Viborg Badminton Klub.

Viborg Badminton Klub | Overdamsvej 4 , 8800 Viborg | 21544998 | vbk@pc.dk

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk