Bolde og tilbehør

VBK har ingået aftale med YONEX om levering af bolde for sæsonerne
2023/2024 og 2024/2025.

Her nedenfor kan ses de detaljer på de forskellige bolde og tilbehør som kan købes af klubben.

Bolde og tilbehør tilbydes samtlige medlemmer af VBK til en særdeles favorabel pris.

Betaling for bolde og tilbehør: Tryk på "Tilmeld / Betal" knappen her til højre

Bolde

Denne bold hedder YONEX ARISTO HYBRID og er en glimrende "fjerbold".

"Køb af bolde 1 - 1 rør (YONEX ARISTO HYBRID)" Pris = 180,- kr.
"Køb af bolde 2 - 4 rør (YONEX ARISTO HYBRID)" Pris = 680,- kr. (170,00 kr. pr. rør)
"Køb af bolde 3 - 6 rør (YONEX ARISTO HYBRID)" Pris = 960,- kr. (160,00 kr. pr. rør)

(vejl. udsalgspris 200,- kr. pr. rør)

Denne bold hedder YONEX Aerosensa 30 og er en professionel turneringsfjerbold.

"Køb af bolde 4 - 1 rør (YONEX  Aerosensa 30)" Pris =  280,- kr.
"Køb af bolde 5 - 4 rør (YONEX  Aerosensa 30)" Pris =  1.000,- kr. (250,00 kr. pr. rør)
"Køb af bolde 6 - 6 rør (YONEX  Aerosensa 30)" Pris =  1.440,- kr. (240,00 kr. pr. rør)

(vejl. udsalgspris 500,- kr. pr. rør)

Tilbehør

End Caps

Spar penge på dit boldforbrug og prøv en Moisture cap! Øger holdbarhed med op til 50%.
Med en Moisture Cap kan du give fugt til dine bolde v.h.a vand og denne "end cap", som sættes i dit boldrør. Meget nemt og yderst effektivt. Se billeder for mere info og husk at følg vejledningen.

Når Moisture Caps er opladede så sættes de på hver sin ende af dit boldrør. Derefter giver Moisture Caps fugt til dine badmintonbolde, så de kan holde op til 50% længere. Når End Caps er løbet tør for fugt bliver de hårde og små og skal derefter fyldes op med vand igen.

Vejledning:
1. Put "Moisture Cap" i en skål
2. Fyld vand i skålen, så vandet dækker "Moisture Cap"
3. Hold "Moisture Cap" under vand, mens du ryster skålen fra side til side indtil luftboblerne forsvinder
4. Lad "Moisture Cap" ligge i vand i 3-4 timer. "Moisture Cap" er nu klar til brug. Når du har fulgt disse anvisninger korrekt, så burde du kunne forvente en reduktion i dit boldforbrug på op til 50%.

"Køb af "End Caps" fugtkapsler til fjerbolde)" Pris = 175,- kr.

(vejl. udsalgspris 249,- kr. pr. sæt)

Viborg Badminton Klub | Overdamsvej 4 , 8800 Viborg | 21544998 | vbk@pc.dk

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk