NYHED!!! Miniton

Kom og prøv MiniTon

MiniTon er forældre/barn-badminton, og træningen er en kombination af lege, motoriske øvelser og spil med ketcher og fjerbold. MiniTon i VBK er for børn i aldersgruppen 3-7 år og deres forældre.
I en normal badmintontræning er det en forudsætning, at man kan slå bolden frem og tilbage til hinanden over nettet for at kunne få en god træning. Sådan er det ikke til MiniTon. Forældrene er med på banen, og vi bruger for eksempel balloner, ærteposer og fluesmækkere for at gøre træningen sjov og udviklende.

Alle kan være med til MiniTon, og dit barn er sikret succesoplevelser samtidig med, at det udvikler sine motoriske evner.

Er du klar på at have kvalitetstid sammen med dit barn, få sved på panden og spille en masse badminton? Så kom til MiniTon. Vi glæder os til at få dig og dit barn med på holdet! Spred gerne budskabet i jeres netværk og vær med til at styrke klubbens fremtid!

MiniTon spilles søndage fra 9-10 i Badmintonhallen. I sæson 2023/24 starter MiniTon den 3. september.

For mere information kontakt:
Allan Jydemand Mortensen, Tlf. 61669803 – skriv til badminton@viborgbk.dk.dk eller læs mere og tilmeld jer via Viborg Badminton Klubs Hjemmeside: https://www.viborgbadmintonklub.dk/tilmeld--betal--ungdom/

Link til pressemeddelse her

Viborg Badminton Klub | Overdamsvej 4 , 8800 Viborg | 21544998 | vbk@pc.dk